lördag 12 januari 2013

Sötsug?

Börjar undra vart sötsuget tagit vägen? Förut kunde det hålla på typ  hela dagarna, varje dag. Men nu efter nyår har jag inte varit sötsugen alls. Inte ätit något godis och så sedan dess heller för den delen. Åt popcorn förra helgen, men det är tillåtet en gång i veckan! :)

söndag - måndag hade jag min underbara syster och hennes goa lilla vovve här! :) På tisdagen var vi sedan på ett ärende och sedan var vi en runda på Ikea i Älmhult. Blev lite nya gardiner.

Under tisdagen pysslade jag sedan här, bytte gardiner, sängkläder o så.

Resten av veckan har mest bestått av träning och vänner. Inte helt fel. :)

Beställde förresten hem en personlig almanacka från www.personligalmanacka.se . Och jag blev riktigt nöjd! Man kan välja precis hur man vill att den ska se ut.

Igår vart det lite festligheter med gemensamma vänner till sambon. Jag var chaufför, så mådde fint i morse. ;)

Jaha, nu får man väl slänga på nån film om jag hittar någon bra. Imorgon får jag besök av mamma, mormor och syster! Längtar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar