söndag 20 januari 2013

En liten update

Får väl bara ta och informera er om att jag lever, även om det är lite dött i bloggen :)

Veckans träning (v.3): 

Måndag: CX30 , IW45
Tisdag: Bröst, axlar
Onsdag: Vila
Torsdag: Ben, mage
Fredag: IW30
Lördag: Vila
Söndag: CX30 , Rygg, triceps, biceps

Fin träningsvecka igen :)

Onsdagen blev en vilodag, då jag umgicks med vänner hela dagen. Och igår var min farmor, kusin och syster här, så då fick det med bli vila. Jag bjöd dom på middag och efterrätt. Middagen blev falsk fläskfilé med potatismos och kokta grönsaker, och till efterrätt blev det bullar & glass. Jag åt också av fikan(en dag i veckan är det ju ok!) maten blev väldigt uppskattad!

Har skött kosten som jag ska denna veckan. Och även träningen. Så det blev full pott i utmaningen!




Nu börjar det verkligen hända grejer! Yammiyammi* 














Nu ska jag mysa i soffan med en god kopp te och spela lite the Sims. ;) Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar