måndag 7 januari 2013

Sammanlagd dokumenterad träning

Satt igår och räknade ihop hur mycket som egentligen tränades under 2012. Har visserligen inte varit superduktig & dokumenterat allt, men mycket av det i alla fall!

Och det jag fick fram blev;

Styrketräning + löpning; 168 pass , 8484 min = 141 timmar!
Promenader + cykling med doggie + ridning; 84 pass , 3861 min = 64 timmar!

Måste säg att jag är riktigt nöjd med det!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Och så redovisning av Träning vecka 1

Måndag: Bröst, axlar
Tisdag: Ben, mage
Onsdag: Promenad 5,6km
Torsdag: IW30 + CX30
Fredag: Rygg, triceps, biceps + IW30 , cyklat 4,5 km(20 min)
Lördag: Bröst, axlar
Söndag: Ben, mage
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nästan bara styrketräning hela veckan, insåg jag nu. Har blivit en del mindre promenader oxå under veckan, men det är väl knappt lönt att ta med här :)

Ska sätta mig idag och planera träningen för denna månad, ska nämligen vara med i EmelieMarias utmaning. Man kan välja att lägga sig i nivå 1,2 eller 3 för kost, styrketräning och kondition. Och jag har valt kost nivå 2, styrka nivå 3 och kondition nivå 2. Alltså kommer jag bli tvungen att köra mer kondition från och med nu ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar