måndag 25 februari 2013

Träning vecka 8

Förra veckans träning, alltså. För det blev det gott om . :)

Måndag: Joggat 6km på löpbandet, CX30 min
Tisdag: Rygg, biceps
Onsdag: Vila
Torsdag: CX30 min , IW30 min
Fredag: IW30 min , gym 30 min(triceps) , 10 min på löpbandet (1,68km)
Lördag: Vila
Söndag: CX30 min, IW30 min , 10 min på löpbandet (1,70km)

(För er som undrar så är CX ett pass för rygg, mage, rumpa och höfter. IW är Indoor walking, ett pass på crosstrainers, där vi har plats för 20 personer.)

Fin träningsvecka! Och denna veckan har börjat med 6,5km löpning på bandet samt 30 min gym(bröst) .

Nu blir det mys i soffan med min underbara vovve, innan det är dags att sova. Kraaam !

Lagom svettig efter dagens 6,5 km ! 
Ska förresten också börja ta tag i inredningen av mitt hus.... det har liksom stannat av lite på senaste tiden. Men till helgen ska jag iväg och fixa vägghylla till tv:n, så vi har tv även i sovrummet. Sen blir det snart till att köpa kamin och vi tänkte även ta och köra igång akvariet snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar