måndag 18 mars 2013

Ligger lite efter...

... i min uppdatering om veckans träning!

Vecka 9

Måndag: Joggat 6,5 km på bandet + bröst
Tisdag: Skadad
Onsdag: Skadad
Torsdag: 15 min promenad, 15 min cykel, 30 min gym
Fredag: vila
Lördag: Joggat/promenixat 4,18 km på bandet + ben
Söndag: vila


Vecka 10 

Måndag: Joggat 3,7 km + gått 7,5 min + triceps
Tisdag: Joggat 5 km + bröst
Onsdag:  Vila
Torsdag: CX30 + IW30
Fredag: Helg spenderad hos sambons syster m familj. Hade inte träningskläder med mig.
Lördag: -
Söndag:  -

Vecka 11 

Måndag: Joggat 7 km + axlar
Tisdag: Joggat 4 + 4 km
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila
Fredag: Ben + biceps
Lördag: Vila
Söndag: Joggat 5,16 km + mage


---------------------------------------------------------------------------------------------

Puhh, så var det gjort! Lika bra att få det nerprintat här, så man har lite koll längre fram på hur man egentligen har tränat. Har haft en mjukstart efter skadan, men är nu så gott som tillbaka på samma ställe som förut. :) Känns bra. Skam den som ger sig!

Idag har det blivit CX30 samt IW45 , riktigt gött. Dagen började med ett telefonsamtal om ett sommarjobb jag sökt, de ville träffa mig, så vi bokade in ett möte imorgon. Det känns så bra att de faktiskt uppmärksammat mitt brev och att de tycker jag verkar intressant. Skulle det sen inte bli något kommer jag ändå vara glad för att jag fått komma dit på intervju. :)

Annars har jag tvättat lite här, lekt med min och svärföräldrarnas hund, (tränat) & lagat pastagratäng med kassler. (så attans gott!)

Nu tänkte jag ta och läsa lite innan det är dax att sova. Håll tummen för mig imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar